Extra ledenbijeenkomst 24 augustus

19-07-2012 1110 keer bekeken {0} reacties

Op 24 augustus is er een extra ledenbijeenkomst. We staan stil bij de resultaten van het onderzoek naar de onderscheidende kracht van middelgrote gemeenten en de boodschap die het PMG de uitdraagt. Wethouder Kolff verzorgt een rondleiding door het nieuwe gemeentehuis van Nieuwegein.

Onderwerp van gesprek is de kernboodschap van het PMG voor de komende jaren. Tijdens de bijeenkomst worden de bevindingen van het onderzoek naar de kracht en opgave van middelgrote gemeenten gepresenteerd. Tevens staan we stil bij de manier waarop  we de nieuwe regering willen benaderen. Wethouder Kolff zal een rondleiding verzorgen in het nieuwe gemeentehuis van Nieuwegein. De bijeenkomst duurt van 10.00 tot 13.00 uur. Voor zover nog niet gebeurd, kunt u zich aanmelden via middelgrotegemeenten@zeist.nl. De bijeenkomst is, i.v.m. sloopwerkzaamheden aan het gemeentehuis, deze keer niet in Zeist!