Regietafel decentralisaties

21-03-2014 2392 keer bekeken {0} reacties

Minister Ronald Plasterk (BZK) en staatssecretarissen Martin van Rijn (VWS), Fred Teeven (V&J) en Jetta Klijnsma (SZW) voeren periodiek overleg met gemeenten over de decentralisaties in het sociale domein. Ook Koos Janssen, voorzitter van het PMG neemt deel aan dit overleg.

De laatste regietafel vond plaats op 11 juni. De belangrijkste uitkomst van dit overleg is dat Rijk en gemeenten tot een  gezamenlijke inrichting willen komen van de informatievoorziening in het sociaal domein. Meer informatie over de bijeenkomst vindt u hier.

Verslagen eerdere regietafels:
12 maart 2014

Aandachtspunten voor regietafel decentralisaties?
Als u punten heeft die u onder de aandacht wilt brengen van Dhr. Janssen t.b.v. het volgende  overleg op 15 oktober, dan  kunt u dit kenbaar maken via het secretariaat van het PMG.