Directeur Sociaal en Cultureel Planbureau, Kim Putters, in gesprek met PMG op 7 november

11-11-2014 3958 keer bekeken {0} reacties

Op 7 november is Kim Putters, tijdens de ledenbijeenkomst in Waalwijk, met ca. 20 leden in gesprek gegaan over de ontwikkelingen in het sociaal Domein en de kracht van Middelgroot bij de decentralisaties.

Vooraf aan de presentatie van de heer Putters vertelde wethouder Ronald Bakker van de gemeente Waalwijk over hoe de gemeente Waalwijk omgaat met de transities.

De heer Putters sloot hierop aan met zijn presentatie: "Rijk geschakeerd, decentralisatie en particpatie; trends, relaties en gevolgen".

De aanwezigen kregen ruimschoots de gelegenheid om dieper op het onderwerp in te gaan en vragen te stellen.

Vindt hier de presentatie van de heer Putters en het verslag van de ochtendbijeenkomst.